איך עובד תהליך הובלה עבור המשרד שלכם

הובלת משרדים ושירותי אריזה לעסקים!

איך עובד תהליך הובלה עבור המשרד שלכם

בהזמנת שירותי הובלות אנו לא תמיד יודעים מה בדיוק הולך לקרות. למרות שבאופן אינטואיטיבי זה פשוט מאוד, מגיעים מובילים ולוקחים ארגזים ממקום אחד לאחר, המציאות בפועל אינה כה פשוטה וישנם דברים ושלבים שונים לתהליך שיש לקחת בחשבון. מדריך זה נועד לפרט עבורכם מעט על תהליך ההובלה, מנסיונם של אנשי הצוות המקצועיים של אילן הובלות.

כל תהליך מתחיל בתכנון

בין אם מדובר בתכנון פנימי שלכם, או שלקחתם שירותי אריזה לעסקים מקצועיים, צריך להתחיל בתכנון ברור של כל תהליך המעבר כדי שההובלה תתבצע בצורה היעילה ביותר.

שירותי אריזה לעסקים

אם הזמנתם שירותי אריזה לעסקים, אז יגיע צוות מקצועי של שירותי הובלות ותוך מיומנות וסדר שיטתי מוגדר מראש ובבירור, יתחילו לארוז את כלל המשרד שלכם לקראת תהליך ההובלה.

תיוג וקלסיפיקציה

כל ארגז, כל פריט מתויג ומסומן על פי יעדו – חדר מנהל, שירותים, מזכירות, וכו'. כך בתהליך הובלת משרדים, כאשר צוות המובילים ניגש לעבודה, הכול מסודר ומוגדר עם מינימום בעיות בפועל.

העמסה על משאיות הובלה

כאשר מגיע צוות מקצועי של שירותי הובלות, הוא מעמיס את הארגזים, ריהוט, כלי עבודה, מחשבים, וכו' על המשאיות של ההובלה, בצורה מסודרת ומדויקת כך שהכול יתבצע ביעילות מקסימאלית – זאת בתיאום אתכם ועל פי התכנון שנערך מולם.

וידוא ששום דבר לא נשאר מאחור

אומנם זה משהו שעליכם לעשות בצורה מסודרת, אבל גם צוות ההובלה יכול להירתם לתהליך ועד שיאושר לו שהכול הועבר בצורה מסודרת, צוות ההובלה אמור להישאר ולעזור לוידוא זה.

פריקה ביעד

תהליך הפריקה הינו חלק מתהליך הובלת משרדים תקני, ומן הסתם מבוצע על ידי המובילים. כמובן, שרצוי להראות לפני כן את המקום, ולהסביר על המגבלות והמכשולים האפשריים אשר עלולים להפריע לתהליך מעבר חלק ונקי מרבב.

 

הצעת מחיר בקליק

window.addEventListener('load',function(){ jQuery('#send,#sendcontact,#sendoffer').click(function(){ ga('send','event','submit','',''); }); });